Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Take a Burger. Meer weten? Ontdek meer
Sander
27 jun 2026 om 9:51
top eten, super warm dus verser kon niet. Houd rekening met uurtje voor bezorging.
Galina
27 jun 2026 om 2:14
My order was not delivered
Nikolas
26 jun 2026 om 21:11
e
Arjen
26 jun 2026 om 20:20
Ik heb bij vrienden om 1u ‘s nachts besteld (wedstrijd oranje). Er kwam niks. Twee keer gebeld: ‘ja komt eraan’. Maar er kwam niks. Uiteindelijk naar huis gegaan (wel eerder al betaald natuurlijk!) uiteindelijk is om 3.20u de bestelling geleverd!
rens
26 jun 2026 om 19:59
fiet was koud en ze houden zig niet aan afspraken
Kane
26 jun 2026 om 13:38
Uur bezorging is minimaal 2. En zelfs een uur is al lang als je ‘s nachts bestelt. Altijd rommelig in elkaar gezette burgers, ze hebben er gewoon geen zin in. Open dan gewoon geen restaurant.
Stan
26 jun 2026 om 4:13
2,5 uur moeten wachten op een pizza vervolgens koud en zonder sauzen, slechtste service ooit, vervolgens bellen wel 10 keer niemand die even me ter woord kan staan.
rollins
26 jun 2026 om 2:47
ik heb me eten niet eens gekregen na bijna 2 uur wachten op me eten, lekker dan.
Joris
22 jun 2026 om 16:39
halve bestelling gekregen.....
Sylwia
20 jun 2026 om 22:57
Niestety ale w burgerze gryząc, znalazłam zszywke ze zszywacza. Nigdy w zadnej restauracji mi sie to nie zdarzylo. Radzę uwazac.